سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۵

اخبار

تقدیر مدیر سلامت سازمان از کارشناسان بهداشت خانواده،مدیریت خدمات دارویی و پرستاران خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

دکتر مجید رزاقی مدیر سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از کارشناسان بهداشت خانواده ، مدیریت خدمات دارویی و پرستاران خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ دکتر مجید رزاقی در پیامی خطاب به کارشناسان بهداشت خانواده تیم سلامت مناطق نوشت :
با سلام و احترام ؛
به استحضار می رساند نظر به اهمیت و ارزش بالای ارائه خدمات سلامت به مادران و کودکان جمعیت تحت پوشش ، در بررسی شاخص های سال 1397 مشخص گردید که کارشناسان بهداشت خانواده آن منطقه ، نتایج مطلوبی در زمینه غربالگری سرطان های شایع زنان ، اجرای برنامه مراقبتی کودک سالم و غربالگری با پرسشنامه ASQ (پرسشنامه تکامل سنی کودک) ، انجام اقدامات اثربخش و کارای آموزش ، فراخوان ، پیگیری ، ثبت و گزارش دهی آن ، کسب نموده اند که منجر به بهبود سطح سلامت و ارتقاء شاخص های سلامت جمعیت تحت پوشش در این زمینه خواهد شد.
لذا خواهشمند است ضمن اعلام موضوع به کارشناسان فعال بهداشت خانواده مراتب قدردانی و تشکر مدیریت سلامت و سلامت خانواده ستاد را به ایشان ابلاغ نمائید.
امید است در سال 1398 با توجه به گام های اجرایی تعریف شده در برنامه عملیاتی مناطق برای تعالی بخشی به خدمات سازمان ، برنامه های مراقبتی و پیشگیرانه ابلاغی مرتبط با بسته های خدمت بهداشت خانواده ، کودک سالم(ASQ) ، نوجوان و ... مورد توجه بیشتری قرار گیرد .
تقدیر از مدیریت خدمات دارویی
همچنین در پی اعلام درصد مبلغ ریالی جایزه کالایی به میزان کل خرید دارویی ، مدیر سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از مناطق بهداشتی و درمانی تحت  پوشش سازمان تقدیر کرد.
متن این نامه به شرح ذیل است:
با سلام و احترام؛
به پیوست درصد مبلغ ریالی جایزه کالایی ثبت شده به میزان کل خرید دارویی، به تفکیک هر منطقه ایفاد می گردد.
بهداشت و درمان های مسجدسلیمان ، گچساران و آبادان بیشترین جایزه را دریافت کرده اند که بدین وسیله از مدیریت دارویی این سه منطقه تقدیر و تشکر بعمل می آید.
تشویق و قدردانی از پرستاران خانواده
دکتر رزاقی با ارسال نامه ای از زحمات اعضای تیم سلامت خانواده بالاخص پرستاران خانواده در زمینه ارزیابی ریسک فاکتورهای قلبی عروقی قدردانی کرد.
در این پیام  آمده است:
با سلام و احترام؛
به استحضار می رساند نظر به ارزش بالای ریسک فاکتورهای قلبی عروقی(ASCVD Risk) که نقش بسزایی در تشخیص و پیگیری بیماری های قلبی دارد ، مدیریت سلامت در سال 1397 نظام مراقبت پیشگیری اولیه از بیماری های قلبی و عروقی را در قالب یکی از اقدامات تیم سلامت خانواده قرار داد.
با توجه به گزارش مطلوب و پوشش بالای این خدمت در شاخص سال97 ، از زحمات اعضای تیم سلامت خانواده بالاخص پرستاران خانواده که با اجرای اقدامات اثربخش و کارا در زمینه ارزیابی ریسک فاکتورهای قلبی عروقی ، ارائه پکیج مراقبتی ، آموزش به جمعیت تحت پوشش ، فراخوان ، پیگیری ، ثبت و گزارش دهی مناسب ، منجر به کاهش مخاطرات سلامت و ارتقا سطح سلامت جمعیت تحت پوشش در این زمینه شده است صمیمانه قدردانی می گردد.
در کنار این امر ، وضعیت مطلوب مستندسازی و گزارش بیماری های اعلام شده در سال 1397 ، که مبنای مداخلات بعدی قرار می گیرد و نتیجه تلاش همکاران تیم سلامت خانواده در شناسایی و ثبت آن توسط پرستاران خانواده است . نیز قابل تقدیر می باشد.
لذا خواهشمند است ضمن اعلام موضوع به پرستاران فعال در سلامت خانواده ، مراقب قدردانی و تشکر مدیریت سلامت و سلامت خانواده ستاد را به ایشان ابلاغ نمایید.
امیداست در سال 1398 با توجه به گام های اجرایی برنامه های مراقبتی و پیشگیرانه نتایج مطلوبی در خصوص افزایش سطح سلامت جمعیت تحت پوشش کسب نماییم.
 
۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۷۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید