سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۳۳

اخبار

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مقصد چهارم هیات بازرسی سازمان بهداشت و درمان

روزهای 20و21 خردادماه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران میزبان هیات بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بود.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ در راستای بازدید دوره ای هیات بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از مناطق تحت پوشش ، دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به همراه زهرا آجی دیان کارشناس قانون ارتقای سلامت نظام اداری از مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بازدید و ارزیابی به عمل آوردند.

 دکتر جهانبخش امینی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه این بازدیدها در راستای بازدید دوره ای از مناطق14گانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صورت می گیرد ، اظهار داشت : در بازرسی دوره ای سال جاری تاکنون مناطق شمال کشور ، شمال شرق ، مرکزی و لرستان و گچساران مورد بازدید قرار گرفته است. 

این مسئول بیان کرد : تیم بازرسی هر سال دو بار از مناطق تحت پوشش خود بازدید به عمل می آورد.
رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پاسخ به سوال خبرنگار روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در خصوص ارزیابی و جایگاه این منطقه در خصوص پرداخت های درمان غیرمستقیم گفت : واحد درمان غیرمستقیم بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پرداخت های درمان غیرمستقیم دارای شرایط مناسبی است.
رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به بسیج ملی کنترل فشار خون پیوست
رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حاشیه بازدید از مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با حضور در غرفه سنجش فشارخون که در درمانگاه شهیدرجایی برپا شده و تا ۱۵ تیر مستقر است ، فشارخون خود را اندازه گیری کرده و به این بسیج ملی پیوست.
دکتر امینی با پیوستن به این طرح از آحاد کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنان دعوت کرد تا در راستای سلامت خود و جامعه ، به بسیج ملی کنترل فشارخون پیوسته و فشارخون خود را اندازه گیری کنند.
وی ، اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون را ارزشمند دانست و گفت : پیش بینی می شود این بسیج ملی بتواند سلامت افراد و جامعه را گسترش داده و هزینه های درمانی افراد را نیز، کاهش دهد.

1
1
1
1
1
1
1
1

 

 
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۵۱
تعداد بازدید : ۸۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید