سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۵۷
 

اخبار

برگزاری کنفرانس آموزشی مروری بر قوانین و مقررات اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

کنفرانس آموزشی مروری بر قوانین و مقررات اداری با حضور کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ؛ رئیس امور کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این کنفرانس اظهار داشت : در راستای اهداف کارگروه اجرائی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد موظفیم شفاف سازی و اطلاع رسانی از آئین نامه ، بخشنامه ها و رعایت مقررات در جهت پیشبرد اهداف و رسالت اصلی سازمان بهداشت و درمان که بی شک رضایت بیماران ، مراجعین و خانواده های محترم صنعت نفت می باشد را به همکاران اطلاع رسانی نماییم.

1

امین عباسی ادامه داد : رعایت مقررات اداری ، عدالت و اجرای قوانین برای تمامی مسئولین واحدها و کارکنان اعم از رسمی و غیررسمی لازم الاجرا است.
اشتغال500نفر در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران
وی تصریح کرد : بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در حال حاضر  با داشتن500نفر نیرو شامل رسمی ، قرارداد موقت ، پیمانکاری ، پیمانی و پرکیس مشغول به خدمت رسانی به بازنشستگان ، شاغلین و خانواده های صنعت نفت می باشد.
عباسی با بیان اینکه از نظر متولیان نیروی انسانی ، عنصر انسان مهمترین ، با ارزش ترین ، بهترین و اساسی ترین اجزاء یک سازمان است ، افزود: در جهت رضایت ، رفاه و معشیت نیروی انسانی در سازمان باید کوشید و راههای توانمندسازی آنان را در سازمان باید مدنظر قرار دهیم.
مدیریت نیروی انسانی
رئیس امور کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ادامه داد : با به روز رسانی ، تلاش در حفظ و نگهداشت نیروهای مجرب و استفاده از ظرفیت های حاضر می توان نیروی انسانی موجود را مدیریت کرد .
عباسی خاطر نشان کرد : رفتار شهروندی مناسب در حوزه منابع انسانی بسیار مهم است.
 وی همچنین یادآور شد : با شناسائی کارکنان متعهد می توان بهره وری نیروی انسانی را بالا برده و شاخص های بهره وری را عملی نمائیم.
در پایان این کنفرانس سوالات مرتبط با تبدیل وضعیت ، استفاده فرزندان همکاران اناث از خدمات درمانی ، استفاده کارکنان از منازل سازمانی ، مزایا و طرح های رفاهی توسط کارکنان مطرح که از سوی رئیس امور کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران پاسخ داده شد.

5

2

3

1

4

1

 

 
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۴۳
تعداد بازدید : ۸۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید