سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۹
 

اخبار

یکهزار و 700 بیمار از خدمات مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران بهره مند شدند.

مسئول مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران گفت : در سال گذشته تعداد یکهزار و 700 بیمار در قالب17هزار جلسه از خدمات مرکز توانبخشی این بیمارستان بهره مند شدند.
دکتر ایرج بکیار در گفتگو با پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود : از این تعداد14هزار و 500 جلسه درمانی فیزیوتراپی و یکهزار و 128جلسه کاردرمانی ارائه شد.

1

راه اندازی واحد کاردرمانی

وی تصریح کرد : با راه اندازی واحد کاردرمانی مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت در خرداد ماه سال97 ، بیماران از مراجعه به کلینیک های کاردرمانی خصوصی بی نیازی شدند.
دکتر بکیار ادامه داد : از 14هزار و 500جلسه درمانی فیزیوتراپی که در سال گذشته به بیماران ارائه شده 5 هزار و 950جلسه به بازنشستگان و 8هزار و 550جلسه به کارکنان شاغل و از یکهزار و 128جلسه کاردرمانی 729جلسه مربوط به بازنشستگان و 399جلسه به کارکنان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز و خانواده های آنها ارائه شده است.

1

وی افزود : همچنین در سال گذشته 226 جلسه درمانی نیز برای بیماران بستری در بخش های داخلی مردان ، زنان ، اطفال و ICU بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران انجام گرفت. 
افزایش 16درصدی مراجعات
این مسئول از افزایش 16 درصدی مراجعات به مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران در سال 97 نسبت به سال 96خبر داد.
وی اظهار کرد : این مرکز جهت کاهش زمان نوبت دهی به صورت مداوم از ساعت هفت صبح تا 19 برای ارائه خدمات به بیماران فعال است.
مسئول مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران بیان کرد : هم اکنون یک دکترای حرفه ای فیزیوتراپی و 4 فیزیوتراپ در مرکز توانبخشی فعالیت و به بیماران خدمات فیزیوتراپی ارایه می کنند. 
فعال بودن8تخت درمانی در مرکز توانبخشی
دکتر بکیار در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 8 تخت درمانی در مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران داریم ، گفت : این مرکز حداقل به 4 تخت درمانی دیگر نیاز دارد.

1

ارائه روش های نوین درمان های فیزیوتراپی / درمان با سوزن خشک

وی با بیان اینکه مرکز توانبخشی بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران به جدیدترین  و پیشرفته ترین دستگاهها از جمله شوک درمانی ، لیزر ، دیاترمی و... مجهز بوده ، اظهار داشت : در این مرکز از به روزترین تکنیکهای درمانی از جمله  سوزن خشک توسط کادر درمان استفاده می شود.

1

دکتر بکیار با اشاره به اینکه ارائه روش درمانی سوزن خشک به بیماران از سال96 آغاز شده است ، گفت : با بهره گیری از این تکنیک می توان درد و اسپاسم عضلانی را به نحو چشمگیری تسکین داد.
وی کاهش درد ، افزایش دامنه حرکتی مفصل و تسریع روند بهبودی را از مهمترین مزایای این شیوه درمانی اعلام کرد.
دکتر بکیار خرید تجهیزات مدرن و جدید از جمله دستگاههای مگنت ،لیزر پرتوان و تکارتراپی ، اختصاص فضای فیزیکی مناسب و همچنین شرکت کادر درمان در دوره های پیشرفته آموزشی و بازآموزی را خواستار شدند.

1

 
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۲۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید