سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۵

اخبار

کاهش 16 درصدی عمل سزارین در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران

مسئول بخش زنان و زایمان بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران گفت : تعداد عمل زایمان به روش سزارین در این بیمارستان 16 درصد کاهش یافته است.
فروزان نارکی در گفتگو با پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با اشاره به روند صعودی انجام زایمان ها در این بیمارستان به روش طبیعی گفت : 39 درصد مادران باردار در بیمارستان بعثت صنعت نفت طی سال گذشته نوزادان خود را به روش طبیعی به دنیا آورده اند .

1

وی افزود : 117 مادر باردار سال گذشته در زایشگاه بیمارستان بعثت صنعت نفت نوزادان خود را به دنیا آوردند که 39 درصد از این تعداد در قالب 46 نفر به روش طبیعی زایمان کردند.
نارکی ابراز کرد : 71 نفر نیز در قالب 61 درصد از مادران باردار طی سال گذشته به روش سزارین در بیمارستان بعثت صنعت نفت زایمان کردند .
مسئول بخش زنان و زایمان بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران اظهار داشت : آمار انجام عمل سزارین در بیمارستان بعثت صنعت نفت طی سال گذشته نسبت به سال 96 حدود 16 درصد کاهش داشته و در سال 96  نزدیک 77 درصد این عمل انجام شده است .
نارکی تصریح کرد : انجام زایمان به روش سزارین در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران در حال کاهش است .
تولد 119 نوزاد در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران
وی ادامه داد : سال گذشته ، 119 مورد نوزاد در بیمارستان بعثت صنعت نفت متولد شد که تعداد نوزادان دختر در مقایسه با نوزادان پسر ، 5 مورد بیشتر بوده است .
نارکی افزود : آمار تولد سال 97 نسبت به سال 96، افزایش بیش از 2 و نیم درصدی را نشان می دهد .
در حال حاضر 9 ماما در بخش زنان و زایمان بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران فعالیت می کنند . 

 

 
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۴۹
تعداد بازدید : ۱,۰۰۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید