سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۵:۴۸
 

اخبار

ذره بین بازرسی سازمان در بهداشت و درمان نفت مرکزی و لرستان

دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی سازمان در راستای بازدید دوره ای از مناطق به همراه تیمی از همکاران مدیریت سلامت با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان ،به بررسی عملکرد واحدهای بهداشتی و درمانی ، به ویژه درمان غیر مستقیم در جهت استراتژی سازمان پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان؛ دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان به همراهی زهرا آجیدیان مسئول قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و کارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان از بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان بازدید کرد .

در نخستین روز  این بازدید دکتر امینی در جلسه ای با حضور رئیس  بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان و مسئولین واحدهای مختلف درمانی و پشتیبانی منطقه ضمن تشکر از خدمات ارائه شده ، گفت: این بازرسی به هیچ وجه بر مبنای گزارشات یا تخلف ارائه شده نبوده بلکه بر حسب وظیفه ذاتی این واحد بر مبنای برنامه ریزی دوره ای در کلیه مناطق کشور در راستای کمک به مدیران صورت می پذیرد

وی اضافه کرد : هدف از بازرسی اصلاح فرآیندها و بهبود روش ها می باشد.

رئیس بازرسی سازمان افزود : تحقق اهداف امور بازرسی همانا اصلاح فرآیندها، ارتقای کیفی خدمات، حصول اطمینان از حسن جریان امور، ایمن سازی و پیشگیری از وقوع تخلفات است و این آخرین بازدید از حوزه درمان غیر مستقیم در بهداشت و درمان صنعت نفت استان مرکزی و لرستان به منظور بررسی اسناد درمانی و مستندات موجود در منطقه می باشد.

دکتر امینی تشریح کرد : این بازرسی ها صرفاً برای اصلاح فرآیندها بر اساس دستورالعمل ها ، بخشنامه ها و مصوبات هیئت مدیره سازمان به منظور افزایش سطح رضایت مندی کارکنان صنعت نفت صورت میگیرد .

در ادامه دکتر رحیم معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مرکزی و لرستان ضمن خیر مقدم ،در رابطه با فرآیندهای دقیق و فعالیتهای واحد اسناد پزشکی این مرکز به خصوص در زمینه درمان غیر مستقیم توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: همکاران در منطقه با جدیت تمام در راستای رضایتمندی کارکنان و مراجعین به پیاده سازی دقیق مقررات سازمان، ارتقاء سلامت نظام اداری و اصلاح فرآیندها اهتمام ورزیده اند.

دکتر معصومی خاطر نشان کرد: از بازرسی و پایش در بهبود خدمات منطقه و تدوین آموزشهای لازم برای بخش های مختلف استقبال می کنیم.

بازرسی 1


بازرسی 3
بازرسی 2
 
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۲۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید