سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۶

اخبار

پیام های تبریک مدیرعامل سازمان و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بمناسبت آغاز سال نو

دکتر حبیب اله سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و دکتر محمدمحمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیام های جداگانه ای آغاز سال نو و عید نوروز باستانی را تبریک گفتند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیام دکتر حبیب اله سمیع آمده است؛

1

نوروز،صحیفه‌ای رنگارنگ از سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان،ایران است که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند؛

نوروز مجال تحول در عالم طبیعت است،فرصتی است برای تحول درون و اصلاح امور. 

 فرا رسیدن آغاز سال نو و عید نوروز باستانی را که همزمان با روزهای خجسته ی ماه رجب و  میلاد پاک نهادترین و نیک پندارترین مرد خدا،حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر متقارن شده است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم .

برخود لازم می دانم از زحمات ارزشمند کارکنان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  در سال 1397 قدردانی نموده و از خداوند متعال،سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای تمامی همکاران محترم و خانواده معّزز آنان در سال جدید، مسئلت نمایم. 
امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی با بهره گیری از توانمندی های شایسته،انسجام کاری بیشتر و همدلی و همفکری و هم افزائی،سالی پربرکت در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند سپری کنیم.
پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران 
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گجساران در پیامی آغاز سال جدید و نوروز 98 را تبریک گفت.

2

در متن پیام دکترمحمدمحمدی آمده است؛ 
بسم الله الرحمن الرحیم 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
فصل زیبای بهار با ترنم باران و نسیم نوروزی از راه رسیده و نغمه تسبیح عالمیان،آوای دل انگیز عشق را به گوش جان می رساند،عید سعید نوروز تحول احوال و ابصار را نوید می دهد و بهار آغازی برای طراوت نشاط،پویایی و بالندگی است.
آغاز سال نو و فرا رسیدن نوروز باستانی را به همگان تبریک عرض نموده،امید است که در سال جدید دلهایتان به نور ایمان منور و گامهایتان استوارتر از پیش باد.

فرصت را غنیمت شمرده از تلاش شبانه روزی یکایک همکاران محترم در طول سال گذشته تشکر و قدردانی می نمایم و سالی سرشار از سلامتی را برای همکاران و خانواده گرامیشان در سال98 از خداوند منان خواستارم.

 

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۳۹
تعداد بازدید : ۸۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید