سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۲

اخبار

پیاده روی خانوادگی کارکنان صنعت نفت گچساران با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد/باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران12هزار عضو دارد

دومین همایش پیاده روی خانوادگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در سال جاری روز جمعه با حضور کارکنان و خانواده های صنعت نفت برگزار شد.

  به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛این پیاده روی با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران،مدیریت خدمات و منابع انسانی برگزار و شرکت کنندگان،مسیر جاده سلامت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با طول یک هزار و۶۰۰متر را پیاده روی کردند.

در حاشیه این پیاده روی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با برپایی ایستگاه سلامت به شرکت کنندگان خدماتی از جمله فشار خون و قند خون ارائه داد. 

رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه این همایش در گفت و گو با پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اظهار داشت:برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی نقش اصلی در گسترش ورزش در بین مردم دارد و باید ارتقا یابد.

 

1

شاهرخ داوودی افزایش نشاط عمومی،تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی،تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش را از اهداف برگزاری پیاده روی عنوان کرد. 
وی ادامه داد:توسعه ورزش های همگانی به خصوص پیاده روی خانوادگی جزو برنامه های اصلی امور ورزش  شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است.
داووی تصریح کرد:حضور مردم و خانواده ها در همایش پیاده روی خانوادگی در سلامتی و نشاط اجتماعی موثر است که امیدواریم روز به روز شاهد گسترش آن باشیم. 
باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران12هزار عضو دارد
رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد:باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز این شهرستان با داشتن 12هزار نفر عضو یکی از فعالترین باشگاه های مناطق نفتخیز جنوب کشور است.
داوودی افزود:18تیم در این شهرستان با حمایت شرکت بهره برداری نفت و گاز در لیگ های مختلف کشور حضور دارند که از این تعداد هفت تیم در لیگ برتر و بقیه در لیگ های دسته اول،دوم،قهرمانی منطقه ای،استانی و شهرستانی حضور دارند.
وی بیان کرد:تیم های نفت حاضر در مسابقات قهرمانی در رده های مختلف در مجموع 491 نفر عضو دارند.
 
1

 

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۳۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید