سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۲۲
 

اخبار

پیام تبریک ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسب روز پرستار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور پیامی ولادت حضرت زینب کبری(س)اسوه ایثار و استقامت و روز پرستار را تبریک گفت.

رسانه جدید

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛در پیام دکتر محمدمحمدی آمده است:روز پرستار در واقع روز میلاد با سعادت اسوه صبر و پایداری،حضرت زینب سلام الله علیهاست،بانویی که شاید هدف از خلقت او در این جهان،اموزش ایثار و فداکاری به تمامی مردان و زنان بوده است.

حضرت زینب کبری(س)در مفهوم واقعی کلمه پرستاری با روحی سترگ بودند که در سالهای گوناگون حیات خود از پنج امام بزرگوار پرستاری کردند و یاری کننده بازماندگان جانسوز حادثه کربلا بوده اند و لقب"بزرگ پرستار همیشه تاریخ" را زیبنده خود کردند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این پیام افزوده است:پرستاری،واژه ای آشناست که ناخوداگاه هر شنونده ای را به یاد یاری رسانی در لحظات سختی و ناراحتی می اندازد ،انسانهای بی ادعایی که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می کنند و تمام تلاش خود را معطوف می سازند تا بیماران دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کنند.

دکتر محمدی در پایان این پیام اورده است:اینجانب خجسته میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها،زینب کبری(س)و روز پرستار را به همه ی پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان به خصوص همکاران محترم در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی،بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۱۵
تعداد بازدید : ۸۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید