سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۵۲

اخبار

مانور ساعت صفر در بیمارستان بعثت گچساران برگزار شد+جزئیات

با اجرای مانور ساعت صفر در بیمارستان بعثت گچساران میزان آمادگی اعضای ستادی و عملیاتی برای امدادرسانی در مواقع اضطراری مورد سنجش قرار داد.
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران،در این مانور ابتدا کمیته مدیریت بحران و بلایای بیمارستان با حضور فرمانده حادثه ، دبیر کمیته مدیریت بحران و بلایا و اعضای ستادی و عملیاتی در محل بیمارستان  تشکیل و تمهیدات و تصمیمات لازم برای اجرای هر چه بهتر مانور اتخاذ و وظایف هر کدام از اعضا تبیین شد. 
در این مانور که طبق سناریوی از پیش تعیین شده و با هماهنگی کمیته مدیریت بحران و بلایای بیمارستان بعثت برگزار شد به محض اعلام کد بحران44اعضای ستادی و عملیاتی ،سریعا" خود را به محل حادثه فرضی  رساندند و عملکرد افراد ستادی و عملیاتی و نحوه حضور آنها در محل حادثه فرضی مورد ارزیابی قرار گرفت. 
در ادامه این مانور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و لزوم افزایش اطلاعات ، آگاهی ها، تعیین مسئولیتها و تکالیف هر یک از پرسنل صحبت کرد.
دکتر محمدمحمدی همچنین  به حضور به موقع و جدی اعضای ستادی و عملیاتی و سایر نیروهای حاضر در مانور و میزان توانمندی و کارآمدی تیم مدیریت بحران بیمارستان اشاره و از حضور اعضای شرکت کننده در مانور تقدیر و تشکر کرد.
در پایان ، کلیه اعضای شرکت کننده در مانور از نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل که در محل بیمارستان بعثت برپا شده بود بازدید کردند.
این مانور14آبانماه جاری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل  برگزار شد.

 

پدافند 4
پدافند 3
پدافند 2
پدافند

۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱
تعداد بازدید : ۸۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید