سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۴۸

اخبار

برگزاری کمیته طب انتقال خون بیمارستان بعثت با حضور نماینده سازمان انتقال خون استان و رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

کمیته طب انتقال خون بیمارستان بعثت نفت و گاز گچساران با حضور سرکار خانم نوروزی نماینده سازمان انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد و دکتر محمد محمدی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و دکتر محمد بخشایی رییس بیمارستان بعثت و رییس کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ، در جریان برگزاری این کمیته  و پس از خوش آمدگویی دکتر محمدی رییس بهداشت درمان صنعت نفت گچساران به  نماینده سازمان انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد ،  گزارشی از کلیه مصوبات کمیته  در سال ۱۳۹۶ توسط دبیر کمیته قرائت شد.

در این کمیته  اطلاعات جامعی از هموویژلانس و اعتبار بخشی سازمان انتقال خون توسط سرکار خانم نوروزی ارائه گردید.

در ادامه دستورات لازم جهت ارتقای سطح اعتبار بخشی و هموویژلانس بیمارستان بعثت نفت و گاز توسط دکتر بخشایی و دکتر محمدی صادر شده و مصوبات مربوطه ثبت گردید.

همچنین پس از پرسش و پاسخ نماینده سازمان انتقال خون و مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت و بیمارستان با اعضای کمیته ،  با حضور نماینده سازمان انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد و همراهی مسولین بهداشت و درمان از بخش های درمانی بیمارستان بعثت بازدید به عمل آمد.

7
9

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۱۴
تعداد بازدید : ۸۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید