سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۶

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت روز مهندس

دکتر محسن تندر ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی را که به نام روز ملی مهندس نامگذاری شده است به این قشر ارزشمند کشور خاصه مدیرعامل و مهندسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در متن این پیام آمده است:
پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس نامگذاری شده است،‌‌ همان شخصیتی که باید از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم و تکنولوژی ایرانی نام برد.
بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی به نام روز مهندس در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه است.
مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آراء مطروحه در عرصه‌های علمی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند .
شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.
روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.
 از این رو بر خود فرض دانسته تا این روز را به کلیه مهندسان زحمتکش تبریک و تهنیت عرض نمایم.
 امید است با الهام از فناوری های نوین و خلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه ای، اندیشه و روش مهندسان ایرانی برای همگان همانند گذشته الگو قرار گیرد.
                                                                                                     دکتر محسن تندر
                                                                                 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

روز مهندس 1
۴ اسفند ۱۳۹۵ ۲۳:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۲۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید