سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۳

اخبار

برگزاری دوره آموزشی ارتقاء سلامت نظام اداری در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

دوره آموزشی شیوه اجرای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ، قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد ، با حضور رییس بازرسی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، کارشناسان بازرسی ، دکتر محمد محمدی رییس بهداشت و درمان و معاونین ستادی برگزار شد.
دکتر قاسم طالع رییس بازرسی سازمان بهداشت و درمان  صنعت نفت ابراز داشتند:عدم شفافیت در امور اداری ، جذب نیروهای انسانی ناکارآمد و مناسب نبودن حقوق و مزایای کارکنان از جمله مواردی هستند که سلامت اداری را به معضل چالش سوق میدهند.
وی افزود:امیدوارم با نگرشی جدید و  ظرفیت سازی مناسب به رفع این نقاط ضعف پرداخته شود و بخشی از تعهدات سیاستهای کلی نظام اداری از جمله شایسته سالاری ، توسعه نظام الکترونیک و شفاف سازی نویدبخش این رویکرد باشد.
رییس بازرسی سازمان بهداشت و درمان  صنعت نفت ، قانونگرایی، آموزش،پاسخگویی،انضباط اداری و مالی ،کنترل و نظارت داخلی،ایجاد الگوی مصرف و بهره وری را از گزینه های ارزشمند مبارزه با فساد در مدل بومی سازی سلامت اداری برشمرد.
همچنین خانم زهرا آجیدان کارشناس بازرسی سازمان  با ارایه سنجه های سلامت اداری به تفصیل به شرح آنها پرداخته و ارایه این سنجه ها را دارای اهمیت ویژه ای دانست.
وی فرصت های قابل بهبود را از مزیتهای این طرح فراگیر ارتقاء سلامت اداری برشمرد و اذعان داشت:ترویج و تقویت تفکر بهره وری و سایر سنجه ها از مصادیق بارز تحقق سلامت اداری در تمام سطوح مدیریتی میباشد.
یادآور می شود این نشست و کارگاه آموزشی به مدت سه روز در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

 


6
5
4
3
2

۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۲۱:۴۰
تعداد بازدید : ۱,۰۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید