سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۰۷
 

اخبار

پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس مبارک باد

به مناسبت پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس دکتر محمد محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به همراه معاونین ستادی با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران این روز را به جامعه مهندسین صنعت نفت تبریک گفتند .
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت گچساران ،ظهر امروز به مناسبت پنجم اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس دکتر محمد محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به همراه معاونین ستادی   با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران این روز را به جامعه مهندسین صنعت نفت تبریک گفتند .
 
بر اساس این گزارش در این دیدار که هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز حضور داشتند دکتر محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با تبریک این روز گفت: پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نام گرفته است, که  یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها ، خودباوری های مهندسان کشورمان است .
 
وی با بیان اینکه؛ بی شک نقش بی بدیل مهندسان صنعت نفت در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست خاطرنشان کرد: وجود مجموعه ای بزرگ از تخصص های مختلف فنی و پیچیده در صنعت بزرگ نفت و گاز و اهمیت آن در فرآیند تولید نفت به عنوان نیروی محرک و مولد در اقتصاد کشور نشان از شایستگی کارکنان و مهندسین نفت در کشور است .
 
دکتر محمدی در ادامه با اشاره به نقش کارکنان و مهندسین صنعت نفت در مهار چاه147 رگ سفید و موفقیت مهندسین صنعت نفت این موفقیت را به کارکنان صنعت نفت تبریک گفت .
 
در ادامه این دیداردکتر محمد محمدی ومعاونین ستادی ایشان ضمن حضور وتبریک به مهندسان بخش آی تی ومهندسی پزشکی اززحمات مهندسان بیمارستان بعثت نفت گچساران  تقدیر و تشکر کردند.

 


7
5
4
3
2

 

۶ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۹۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید