سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲

اخبار

عملکرد مطلوب کمیته شیر بیمارستان نفت گچساران در ارزیابی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان

دبیر کمیته ایمنی مادر و نوزاد و تبلیغ شیر مادر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، عملکرد برنامه‌ها و اقدامات کمیته شیر مادر بیمارستان نفت گچساران در حد بسیار مطلوب عنوان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، فروزان نارکی در این زمینه اظهار کرد: شیر مادر، ماده غذایی است که نقش بسیار مهمی در تکامل جسمی و روحی کودک دارد، به همین دلیل و با توجه به اهمیت موضوع، کمیته‌ ایمنی مادر و نوزاد و تبلیغ شیر مادر بیمارستان نفت گچساران به طور منظم برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این کمیته ضمن ارائه گزارش عملکرد اقدامات صورت گرفته، گزارش چگونگی و کیفیت و کمیت هفته جهانی شیر مادر، ارزیابی داخلی شیر مادر، ارزیابی مطلوب معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و بررسی نتایج چک‌لیست رعایت دستورالعمل‌های مراقبتی مادر و نوزاد و اصلاحات و توصیه‌های پیشنهادی ارائه شد.
نارکی با اشاره به برگزاری کمیته زایمان طبیعی و انجام اقدامات و فعالیت‌های متنوع در بیمارستان نفت گچساران در راستای ترویج زایمان طبیعی افزود: در این کمیته ضمن بررسی روند اجرایی مصوبات ماه گذشته و تجزیه و تحلیل آمار زایمان‌های طبیعی در ماه گذشته، دلایل سزارین و آمار نخست‌زایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی گفت: موانع ایجاد تسهیلات برای استفاده از خدمات مامای خصوصی و مامای همراه نیز از دیگر موارد مطرح‌شده در این کمیته بود.

فروزان نارکی

۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید