سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۵

اخبار

در مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان نفت گچساران عنوان شد؛ مدیرعامل نفت و گاز گچساران: پرستاران صنعت نفت، در خط مقدم تولید قرار دارند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت روز پرستار با حضور در بخش‌های مختلف درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، از پرستاران این مرکز تقدیر و قدردانی کرد و گفت: پرستاران صنعت نفت، در خط مقدم تولید قرار دارند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به همراه مدیران ستادی به مناسبت روز پرستار با حضور در بخش‌های مختلف درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، از پرستاران این مرکز تقدیر و قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، مهندس هوشنگ صیدالی و مدیران و معاونان ستادی پیش از ظهر امروز با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان نفت گچساران این روز را به پرستاران تبریک گفتند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این مراسم که با حضور دکتر محسن تندر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر خالقی رئیس بیمارستان و مدیران ستادی این مرکز صورت گرفت، در جمع پرستاران بیمارستان نفت و گچساران با بیان این‌که پرستاران و کادر درمانی خط مقدم تولید هستند، اظهار کرد: پرستاران انسان‌های وارسته‌ای هستند که با الگوگیری از حضرت زینب (س) در جامعه بشری خدمت می‌کنند.
مهندس صیدالی ادامه داد: عشق، ایثار و فداکاری شما همواره مثال‌زدنی بوده و من وظیفه می‌دانم با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) این روز بزرگ را به شما تبریک بگویم.
وی با اشاره به ویژگی‌های پرستاران گفت: شما پرستاران آرام کننده و التیام‌دهنده بیمارانی هستند که تنها با صبر و عشق به کار می‌توانید در این زمینه موفق باشید.
مدیرعامل نفت و گاز گچساران تصریح کرد: الگوی شما بانویی بزرگوار است که خود در کربلا و روز عاشورا پرستار بازماندگان امام حسین(ع) بود که نامش برای همیشه به عنوان یک شیرزن خواهد ماند.
مهندس صیدالی افزود: شما یاورانی هستید که با دلسوزی درد و مشکلات بیماران را در شبانه‌روز پیگیری می‌کنید و در اوج سختی کار بهترین خدمات را به بیماران می‌دهید.
وی به نقش پرستاران در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: بانوان و شیرزنان در دوران دفاع مقدس با الگوگیری از حضرت زینب (س) از رزمندگان اسلام پرستاری کردند که یاد آن‌ها را نیز گرامی می داریم.
در ادامه این مراسم مدیرعامل نفت و گاز گچساران با حضور در بخش های بیمارستان با اهداء گل از آنان تجلیل کرد./
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۰۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید