سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۴

اخبار

پیام رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز ماه محرم

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، محرم را رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای‌بندی به مکتب سرخ عاشورا و هفته دفاع مقدس را نماد استقامت و تسلیم ناپذیری ملت بزرگ ایران در برابر زورگویی و زیاده خواهی‌های دشمنان این مرز و بوم دانست که پرچم عزتش با خون سرخ شهیدان در جهان برافراشته شده است.
وی در ادامه این پیام آورده است: بدون شک امروز ایستادگی و مقاومت در مقابل نظام سلطه و دشمنی‌های مستکبران و دشمنان متعصب و لجوج به واسطه برخواسته شدن انقلاب اسلامی ایران از فرهنگ عاشورایی و استواری جمهوری اسلامی بر همین اصل است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این پیام، یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس را فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورایی عنوان کرده و افزوده است: در دفاع مقدس رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ و ایثارگری‏، آیینی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشمند تمام جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داد.
دکتر محمدی در پایان تصریح می‌کند: به سهم خود این واقعه تاریخی را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه همکاران گرامی در بهداشت و درمان صنعت نفت تسلیت عرض کرده و از پروردگار جهانیان می‌خواهم این ماه محرم و ایام عزاداری را برای ما میدان پیشرفتی در معارف و عمل اسلامی قرار دهد.
۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۳۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید