سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۷

اخبار

تأکید بر بالابردن ضریب ایمنی بیمارستان با اجرای مصوبات جدید کمیته مدیریت خطر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

​بالا بردن ضریب ایمنی بیمارستان و افزایش سطح ایمنی عملکردی و بافت سازه‌ای بیمارستان با اجرای مصوبات مهم و مؤثر، از مهم‌ترین تصمیمات کمیته مدیریت خطر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بود.

به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، جلسه اعضای ستادی کمیته مدیریت خطر و حوادث بلایا در اتاق بحران بیمارستان نفت گچساران برگزار شد.
کریم رحمانی دبیر کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایا در این جلسه اظهار کرد: مصوبات جلسه گذشته با موضوع افزایش سطح ایمنی عملکردی و بافت سازه‌ای بیمارستان در زمینه افزایش ذخیره آب آشامیدنی و ایجاد تفاهم‌نامه همکاری با فروشگاه‌های مواد غذایی و تشکیل تیم آلودگی‌زدایی در بیمارستان بعثت نفت گچساران به طور کامل انجام و اجرایی شده است.
در این جلسه اعضای ستادی کمیته در زمینه بالابردن ضریب ایمنی بیمارستان در برابر حوادث و بلایا، مصوبات جدیدی در زمینه افزایش ظرفیت بیمارستان از لحاظ اضافه کردن تخت با تجهیزات کافی و ایجاد تفاهم‌نامه با شرکت بهره‌برداری نفت و گچساران در زمینه استفاده از سالن‌های ورزشی در مواقع حوادث و بلایا و ذخیره داروهای حیاتی بیمارستان در محیطی امن و در دسترس بحث و تبادل نظر شد.
همچنین به دستور دکتر محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و فرمانده حادثه مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان، مصوبات اجرایی و نتیجه آن اعلام شود./

جلسه مدیریت خطر 2
جلسه مدیریت خطر 1

۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۳۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید