سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۵۹
 

اخبار

افزایش همکاری متقابل در جلسه مشترک ورزش بهداشت و درمان صنعت نفت با شرکت نفت و گاز گچساران

جلسه مشترک کمیته ورزش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با مسئولان امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این منطقه برگزار و بر همکاری متقابل و هر چه بیشتر در این حوزه تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر محمد محمدی رئیس این مرکز در این جلسه که یونس کریمی معاون امور ورزش و اعظم صمیمی مسئول امور ورزش بانوان شرکت بهره‌برداری نفت و گچساران حضور داشتند، ضمن اشاره به اهمیت ورزش کارمندی و تأثیرات مثبت آن در راندمان کاری اظهار کرد: ورزش از نیازهای اساسی جسم و روح آدمی بوده و جامعه سالم و پر نشاط مرهون توسعه ورزش است.
وی با بیان این‌که پرداختن به ورزش به ویژه در محیط کارمندی سبب ایجاد روحیه‌ای پرانرژی، پرنشاط و فعال در بین کارمندان خواهد شد، افزود: در حوزه ورزش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران 197 نفر از کارمندان خانم و 142 نفر از کارمندان آقا در رشته‌های مختلف ورزشی ثبت‌نام کرده، فعالیت دارند و در مسابقات مختلف ورزشی مقام‌های خوبی را کسب کرده‌اند.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران یادآور شد: با توجه به اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دارای سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی و امکانات بسیار خوب در حوزه ورزش است، همکاری متقابل با بهداشت و درمان صنعت نفت می‌تواند سبب گسترش و تقویت بیش از پیش ورزش در این مرکز شود.
در این جلسه در زمینه همکاری هر چه بیشتر در کلیه رشته‌های ورزشی، واگذاری و در اختیار قراردادن سالن‌های ورزشی و استخر و نیز برگزاری مستمر پیاده‌روی عمومی و بهره‌گیری از توان و تخصص مربیان ورزشی و رایزنی جهت برطرف کردن برخی موانع پیش‌رو تفاهمی متقابل صورت گرفت.

جلسه مشترک امور ورزش با شرکت نفت 3
جلسه مشترک امور ورزش با شرکت نفت 2
جلسه مشترک امور ورزش با شرکت نفت 1

۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید