سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۲۷
 

اخبار

کاروان بسیجیان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران عازم مناطق جنگی غرب کشور شد+ تصاویر

بسیجیان پایگاه والفجر بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در قالب کاروان بسیج حوزه امام حسن مجتبی(ع) نفت و گاز گچساران عازم مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، اردوی راهیان نور غرب کشور با حضور بسیجیان عادی و فعال این پایگاه و با همکاری حوزه امام حسن مجتبی(ع) بسیج نفت و گاز گچساران با اسکورت طبی و آمبولانس با کلیه تجهیزات درمانی راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.
فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران در حاشیه برگزاری این اردوی زیارتی معنوی اظهار کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور هر ساله با هدف انتقال فرهنگ ایثار وشهادت و ترویج آن در جامعه انجام می‌شود.
فردوس ناصرزاده با بیان اینکه، مقام معظم رهبری تأکیدات فراوانی بر اجرای برنامه‌های راهیان نور دارند، افزود: بی‌شک اردوهای راهیان نور ترویج کننده راه و مسیر شهدا و زنده کننده آرمان‌های انقلاب است.
وی با تقدیر و تشکر از همکاری مدیران صنعت نفت در راستای پشتیبانی از این کاروان یادآور شد: این کاروان در قالب دو اتوبوس با حضور۱۰۰ نفر از بسیجیان صنعت نفت و تعداد سه خودروی سبک با حضور پزشک، آمبولانس، روحانی، مداح و روایت‌گر عازم مناطق عملیاتی شده است.
این کاروان، با حضور و بدرقه ساسان حبیبی‌نژاد رئیس دفتر مدیرعامل نفت و گاز گچساران و روابط عمومی این شرکت، سرهنگ قیطاسی از سپاه ناحیه گچساران، سروان ناصرزاده فرمانده بسیج صنعت نفت و جمعی از بسیجیان صنعت نفت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شد.
راهیان نور غرب 6
راهیان نور غرب 5
راهیان نور غرب 4
راهیان نور غرب 3
راهیان نور غرب 2
راهیان نور غرب 1

۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید