سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۸

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسب روز علوم آزمایشگاهی

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت زادروز حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه در پیامی این روز را به پزشکان و پرسنل علوم آزمایشگاهی بیمارستان نفت تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در متن پیام دکتر رضا بقائی آمده است: فرارسیدن ۳۰ فروردین، سالروز حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه به ویژه فرهیختگان علوم آزمایشگاهی بیمارستان نفت گچساران تبریک می‌گویم.
تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری‌زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری‌ها را از آن خود کرده و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه گذاشته‌اند از این رو توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.
بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جان‌ها و اندیشه‌های والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می‌کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده‌بانان گمنام عرصه‌های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می‌کوشند.
اکنون که سالروز میلاد حکیم بزرگ جرجانی به عنوان روز آزمایشگاه نامگذاری شده، از این فرصت برای تقدیر از تلاش‌های بی‌شائبه این قشر خدوم، بهره جسته و این روز را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال موفقیت، سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان و جامعه علوم آزمایشگاهی در ارتقای سطح سلامت جامعه را آرزومندم.
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۱
تعداد بازدید : ۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید