سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۸

اخبار

تیم‌های عملیاتی و ستادی بیمارستان نفت گچساران در مانور ساعت صفر محک خوردند

مانور ساعت صفر به منظور ارتقای آمادگی پاسخگویی به حوادث و سوانح احتمالی با حضور تیم‌های عملیاتی و ستادی در بیمارستان نفت گچساران برگزار شد.
مدیریت بحران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شامگاه یک‌شنبه با ارسال پیامک به اعضای تیم‌های عملیاتی و ستادی بیمارستان نفت یک تمرین وضعیت قرمز را بدون اطلاع قبلی اجرا کرد.
در این تمرین آمادگی، تیم‌های عملیاتی و ستادی بیمارستان نفت گچساران در فاصله زمانی 10 دقیقه پس از اطلاع‌رسانی در محوطه اورژانس، محل وقوع حادثه فرضی حاضر شدند.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این آیین از تیم‌هایی که طی واکنشی سریع خود را به محل حادثه فرضی رسانده بودند، تشکر کرد و عنوان کرد: مانورهای عملیاتی منجر به ارتقا و رشد حداکثری نیروهای امدادی و عملیاتی در حوادث و وضعیت‌های اضطراری و پرخطر می‌شود.
دکتر رضا بقائی ایجاد هماهنگی و سازماندهی تیم‌های عملیاتی و ستادی عضو کمیته بحران بیمارستان را از اهداف برگزاری این مانور اعلام کرد.
وی بیان کرد: برگزاری مانورهای منظم بدون اطلاع قبلی در ساعت صفر، در سنجش و ارزیابی عملکرد تیم‌های عضو کمیته بحران نقش مهمی دارد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران خاطرنشان کرد: این مانور فرضی با اهداف ارزیابی برنامه‌ها و شیوه‌های برخورد در وضعیت اضطراری مشخص شده، ارزیابی، رفع نقص احتمالی و همچنین فراهم کردن امکانات و تجهیزات امدادی، افزایش هماهنگی و ارتقای توانایی و آمادگی نیروهای درگیر در هنگام بحران برگزار شد.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۸
تعداد بازدید : ۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید