سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۶

اخبار

بیش از 24 هزار خدمت دندانپزشکی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ارائه شد

مسئول کلینیک دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: سال گذشته 24 هزار و 225 خدمت دندانپزشکی به مراجعان در این واحد ارائه شد.
آرزو اسکندری به مناسبت "روز ملی دندانپزشکی" با اعلام این خبر اظهار کرد: کلینیک دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با چهار دندانپزشک عمومی، یک دندانپزشک متخصص کودکان، یک متخصص و جراح فک و صورت، هفت دستیار و یک بهداشت کار دهان و دندان به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.
مسئول کلینیک دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بیان کرد: حدود 70 درصد از گیرندگان خدمات در سال گذشته کارکنان شاغل و 30 درصد کارکنان بازنشسته و افراد تحت پوشش آنها بودند.
اسکندری با اعلام اینکه میزان مراجعه به کلینیک دندانپزشکی در سال 1402 نسبت به سال 1401 افزایش داشته، بیان کرد: هم اکنون ۱۰ یونیت در کلینیک دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران فعال می‌باشد.
وی یادآور شد: در راستای تکمیل معاینات دوره‌ای کارکنان شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، یک‌دستگاه یونیت دندانپزشکی در مرکز سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران راه‌اندازی و خدماتی از جمله معاینه، ترمیم،کشیدن دندان، جرم‌گیری و بروساژ ارائه می‌شود.
این مسئول عنوان کرد: خدماتی که در این مرکز درمانی ارائه می‌شود شامل ویزیت، ترمیم آمالگام، ترمیم کامپوزیت، درمان اندو دندان‌های مولر و پره مولر، جرم‌گیری و بروساژ، جرحی دندان‌های نهفته و نسج سخت، کشیدن دندان‌های نهفته و بافت نرم، کشیدن دندان‌های قدامی و خلفی و رادیوگرافی تک دندان است.
وی ساعت فعالیت کلینیک دندانپزشکی در نوبت صبح را ساعت ۷ تا ۱۴ و نوبت عصر را ۱۴ تا ۱۹ اعلام کرد و گفت: همچنین در راستای تسهیل خدمات به جمعیت تحت پوشش و تکریم ارباب‌رجوع، دریافت خدمات در کلینیک دندانپزشکی با اخذ نوبت اینترنتی به آدرس اینترنتی  http://nobat.piho.ir فراهم است.
 وی عنوان کرد: خدمات گیرندگان همچنین می‌توانند برای دریافت نوبت تلفنی با شماره ۰۷۴-۳۲۳۳۳۵۹۱ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است ۲۳ فروردین ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام "روز ملی دندانپزشکی" ثبت شده است.
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۴۵
تعداد بازدید : ۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید