سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۵۵

اخبار

حضور کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در گردهمایی جهاد تبیین مناطق نفت‌خیز جنوب

کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در گردهمایی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه مناطق نفت‌خیز جنوب که به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد حضور یافتند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ این گردهمایی با حضور مدیران و کارکنان شرکتهای بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، نفت و گاز آغاجاری، نفت و گاز مسجدسلیمان، نفت و گاز مارون و نفت و گاز کارون در تالار اجتماعات آزادی برگزار شد.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و السلمین محسن اداوی مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت ملی نفت ایران و غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این گردهمایی سخنرانی کردند.
مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت ملی نفت ایران گفت: در دولت سیزدهم فعالیت‌های فرهنگی جان تازه‌ای گرفته است.
حجت‌الاسلام محسن اداوی در همایش بزرگ جهاد تبیین در گچساران اظهار کرد: در سطح صنعت نفت و شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابع فعالیت‌های فرهنگی زیادی در حال برگزاری است.

1

اداوی تصریح کرد: جهاد تبیین را در ۲ بخش باید مدنظر قرار گیرد بخش اول انفعالی است یعنی دشمن حرکتی انجام می‌دهد و باید واکنش انجام دهیم.
وی افزود: ما هرچه فعالانه عمل کنیم دشمن نیز برنامه‌هایی دارد به همین دلیل باید برای خنثی سازی نقشه‌های دشمن برنامه داشته باشیم.

1

1

1

1

1

1

1

1

۲۰ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۱۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید