سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۹

اخبار

حسابداران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تجلیل شدند

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به همراه معاونین ستادی به مناسب ۱۵ آذر روز حسابدار و حرفه حسابداری با حضور در واحد حسابداری از کارکنان این واحد تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دکتر رضا بقائی در جمع کارکنان واحد حسابداری با بیان اینکه به جهت اهمیت و جایگاه حسابداری، روز و هفته‌ای به این منظور مشخص و نامگذاری شده است گفت: تیم حسابداری، مالی و ذیحسابی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیروهای متخصص و با تجربه هستند.

1

وی گفت: حسابداران و ذیحسابان بازوان توانمند و مشاوران امین مدیران هستند و مسئولیتهای مختلف و حساسی در امور مالی و مالیاتی دستگاه‌ها بر عهده دارند.
دکتر بقائی با تاکید بر نقش حسابداران و ذیحسابان در سازمان‌ها و نهادها نکته‌سنجی، تیزبینی و ظرافت را از ویژگی‌های برجسته آنها دانست.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با تقدیر از سخت کوشی کارکنان واحد حسابداری، گفت: شما عادل هستید و رفتاری عادلانه و با انظباط دارید که بسیار حائز اهمیت است.

۱۵ آذر روز حسابدار است که بر اساس تصمیم فدراسیون بین‌المللی حسابداران (آیفک) در سی‌امین سال تاسیس‌اش ۲ تا ۸ دسامبر (برابر با یازدهم تا هفدهم آذر) را به عنوان هفته جهانی حسابداری اعلام کرده است.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

رسانه جدید

۱۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۲۸
تعداد بازدید : ۲۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید