سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۶

اخبار

خوشحالی محرومان از حضور تیم اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران+ تصاویر

مردم روستاهای محروم آب‌چیرک و آب‌توت از توابع شهرستان گچساران امروز خوشحال از حضور تیم درمانی اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، تیم سیار پزشکی این مرکز در قالب اردوی جهادی و در راستای ساماندهی اردوهای جهادی محرومیت‌زدایی و توانمندسازی مناطق کم‌برخوردار و با هماهنگی حوزه بسیج نفت و گاز گچساران و پایگاه والفجر و حضرت فاطمه زهرا(س) بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به روستاهای محروم این شهرستان اعزام شدند.
سروان فردوس ناصرزاده فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران، دکتر بخشایی جانشین سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و مدیران ستادی این مرکز در مراسم اعزام این اردوی جهادی به همراه اعضای تیم بهداشتی و درمانی حضور داشتند.
این تیم درمانی متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، کارشناسان پرستاری، کارشناس مشاوره و روانشناسان و دیگر کارشناسان مرتبط به منظور ارائه خدمات بهداشتی و روانی از جمله اندازه‌گیری و کنترل فشار خون ، قند خون، ویزیت، اسکرین دندانپزشکی و دیگر خدمات پزشکی مرتبط به مردم روستاهای محروم توابع گچساران آب‌چیرک و آب‌توت به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و پایشگری پرداختند.
اعزام تیم اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران لبخند رضایت را بر لبان اهالی این مناطق دورافتاده و محروم به ارمغان آورد ؛ حضور در بین مردمی که نیازمند خدمات‎رسانی هستند، حال و هوای دیگری دارد و خوشحالی مردم تنها خواسته این تیم بهداشتی و درمانی است.
اعزام تیم‎های پزشکی به مناطق محروم جامعه از طرح‎هایی بوده که در مناسبت‌های مختلف توسط بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و با همکاری بسیج جامعه پزشکی اجرایی می‎شود.
در قالب این طرح پزشکان بسیجی و تیم درمانی با حضور در مناطق محروم این شهرستان نسبت به ویزیت مردم اقدام کرده و از نزدیک در جریان بیماری اهالی مناطق قرار می‎گیرند.
اعزام تیم به مناطق دور افتاده و محروم از طرح‎های موفقی بوده که مورد استقبال مردم ساکن این مناطق و روستانشینان قرار گرفته است.
مسئول طب سلامت کار و جانشین سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار کرد: حرکت‌های جهادی، مجموعه‌ای از فعالیت‌های خودجوش بوده و اردوهای جهادی می‌توانند در شناخت، درک و انعکاس محرومیت‌های جامعه بسیار تأثیرگذار باشند.
دکتر محمد بخشایی تصریح کرد: حضور تیم‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم سبب می‌شود عده ای زیادی برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی از مراجعه به مراکز درمانی در شهرها بی‌نیاز شده و ارائه خدمات رایگان در این زمینه کاهش هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان این‌که سلامت برترین اولویت هر دولت و جامعه‌ای بوده و اهمیت این موضوع ایجاب می‌کند که این اولویت به قوت خود پایدار باقی بماند، افزود: سلامت موضوعی بوده که مربوط به طیف و قشر خاصی نیست و باید تمامی افراد جامعه را تحت پوشش قرار دهد و همگی از خدمات سلامت بهره‌مند شوند.
دکتر بخشایی تصریح کرد: اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با هدف خدمت‌رسانی به جامعه به ویژه در مناطق محروم این منطقه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم اعزام شده‌ است.

گزارش و عکس از معصومه بوستانی

اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 3
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 2
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 1
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 15
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 4
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 14
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 13
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 12
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 11
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 10
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 9
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 8
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 7
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 6
اردوی جهادی بهداشت و درمان نفت گچساران 5  

 

۲۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید