سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۲

اخبار

پیام تبریک سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

دکتر محمدی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیامی ، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، متن پیام تبریک دکتر محمدی به شرح زیر راست:

                                                                                                           باسمه تعالی
ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که ضمن روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.
عید سعید فطر که عید بزرگ همه مسلمانان است، نشانه مهمی از عظمت اسلام، قرآن و وحدت مسلمانان و پاسداشت یک‌ماه بندگی و عبودیت حق تعالی و تکریم مومنان روزه‌دار است و حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.
بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعى آن وقتى است که انسان رضاى خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز می فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند».
اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت را به ویژه برای همکاران محترم بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران مسألت می‌نمایم.

دکتر محمد محمدی

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

عید سعید فطر


۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید